EVALUEREN EN CONTINU VERBETEREN
Het operationeel model nog beter afstemmen op de waardepropositie van het bedrijf
Het continue verbeteren van bedrijfsvoering speelt in op een mix van harde en zachte factoren:
- Efficiëntie van processen en bedrijfsapplicaties
- Organsatiestructuur en vaardigheden
- Performantie van de operaties
- Stem van de klant en het ecosysteem
- Employee mindset en cultuur
- Luisteren naar de stem van de klant
- Bepalen hoe customer experience processen, bedrijfsapplicaties, organisatiestructuur en het ecosysteem af te stemmen op een nog betere klantervaring
- Identificeren van de klant-specifieke KPI’s en de organisatie erop aansturen
- De klant alsmaar beter leren kennen dankzij continue, verbeterde data captatie en analyse
- Customer Centric cultuur levendig houden
- Evalueren van bedrijfsapplicaties, implementatieaanpak en organisatie, en identificeren van optimalisaties
- Kennis in de organisatie versterken om bedrijfsapplicaties beter te benutten, processen efficiënter te laten verlopen en teams beter te aligneren
- Begeleiden van transities van on premise bedrijfsapplicaties naar de cloud
- Optimaliseren van samenwerkingscontracten met implementatiepartners
- Inrichten van de Digital Practice bij de klant
- Lean six sigma methodologie gebruiken om het bedrijf continu duurzamer te maken
- Identificeren van specifieke KPI’s nodig voor opvolging en bijsturing van initiatieven
- Integreren van LCA en ECA met bedrijfsapplicaties doorheen de organisatie
- Governance opzetten om duurzaamheid een blijvend karakter te geven in het bedrijf
- Strategische keuzes maken voor een duurzaam ecosysteem
- Cultuur en mindset van duurzaam ondernemen verankeren