Career

Business Consultant Microsoft Dynamics CRM

Scroll to main content

Jouw rol

Als Business Consultant CRM help je klanten bij het optimaliseren en digitaliseren van hun CRM-processen en het in kaart brengen van de noden van de klant in het licht van het gekozen systeem of oplossing.

Samen met de key stakeholders (business en projectmanagers, product owners, key users) breng je de processen in kaart, je identificeert en analyseert verbeterpunten, je bekijkt hoe de gekozen oplossing gebruikt kan worden om aan de eisen te voldoen, je beschrijft de veranderingen en de to-be situatie.

Als brug tussen de klant en de implementatiepartner ben je verantwoordelijk voor de opvolging van wijzigingen in de proces ondersteunende systemen.

Het faciliteren van workshops is één van de vele tools die je gebruikt om de input van de stakeholders te verzamelen.

Je klanten zijn toonaangevende bedrijven in uiteenlopende sectoren (gezondheidszorg, geautomatiseerde technologie, non-profit secotr, precisie-staalverwerking, verlichtingsoplossingen, transport, enz.) 

Je rapporteert regelmatig aan je Project of Delivery Manager.

Je bent een 'change enabler' en moedigt de stakeholders aan om dezelfde nieuwe koers te varen. Je geeft het goede voorbeeld inzake openheid en vertrouwen, het zoeken en geven van feedback en je weet hoe je moeilijke kwesties kan aankaarten.

 

JOUW DNA

  • Methodologieën: Je werkt methodologisch volgens een duidelijke, welbepaalde aanpak. Je behoudt ook je zin voor pragmatisme op maat van de klant.
  • Stakeholder management - Je beheert interne en externe belanghebbenden. Contractuele overeenkomsten zijn hierbij je leidraad.
  • Change management – Je krijgt mensen enthousiast mee in het nieuwe verhaal. Je werkt (of bent nieuwsgierig om te leren werken) op een methodologische en gestructureerde manier rond verandering, sponsorship, coaching, training, weerstand en blijvende impact.
  • CE/CRM applicaties – Je hebt kennis van en ervaring met Microsoft Dynamics Customer Engagement (CRM)
  • Analytische geest - Je ziet snel verbanden, je onderscheidt hoofd- en bijzaken.
  • Kuitenbijter - Je bijt je vast tot je bij een oplossing komt. Je bent een pietje precies.
  • Bruggenbouwer – Je bent de brug tussen business en digital, binnen de organisatie van de klant en met de implementatiepartner
  • Communicatie – Je communiceert helder, gevat en professioneel, zowel mondeling als schriftelijk. Je documenteert je werk op een professionele, duidelijke manier.
  • Personal leadership – Je geeft het goede voorbeeld inzake openheid en vertrouwen, het zoeken en geven van feedback, je weet hoe je moeilijke kwesties kan aankaarten.
  • Probleemoplossend – Je bent een sterke problem solver. Je kan snel van richting veranderen wanneer de situatie dit vraagt.
  • Team player – Een team betekent voor jou ‘1+1=3’. Je deelt kennis, betrekt collega’s bij jouw werk, je vraagt en geeft feedback. Mensen werken graag met jou samen. Je wakkert team spirit aan, weet spanningen te mitigeren.

Deze ervaring heb je

  • Ervaren business of fucntionele consultant (+3 jaar) met grondige kennis van CRM-domeinen zoals (master) data management & segmentatie, customer journey, lead generation, lead to quote binnen een Microsoft Dynamics CE context.
  • Ervaring opgedaan door te hebben gewerkt voor een consultancy bedrijf of te hebben gewerkt in de industrie als CRM-proces analist of CRM proces owner.
  • Stakeholder management ervaring
  • Sterke communicatieve vaardigheden, overtuigend spreken, aandachtig luisteren
  • Analytische geest
  • Vloeiend in Nederlands en Engels
  • Master diploma

 

Waarom Mentor and Men?

Onze missie

Het is onze missie om organisaties succesvol te laten groeien in hun digitale maturiteit. We werken expliciet aan business kant. De WHY, WHAT en HOW van investeringen in intelligente bedrijfsapplicaties pakken wij concreet vast. We leiden organisaties doorheen deze complexe transities, vanuit business kant.

Financieel gezond groeibedrijf

Mentor and Men werd opgericht in 2016 en is genomineerd tot Trends Gazelle 2022. Daar zijn we enorm trots op.

Onze klanten

Onze klanten zijn middelgrote, internationale organisaties in diverse sectoren als maakindustrie, voeding, retail, dienstverlening, en nutssector. Toporganisaties en vaak koplopers in hun niche.

Meebouwen

Elke Mentor wordt écht gezien. Iedereen heeft de kans om concreet bij te dragen tot het succesvol uitbouwen van ons bedrijf. Onze vlakke en rol-gebaseerd bedrijfsstructuur maakt dit mee mogelijk.

Continue bijleren

Kennis opdoen en delen zit in ons DNA. We creëren talloze manieren om continue te leren. Bij projecten, consulting classes, brown bag sessies en externe opleidingen. Bijleren doe je in elke fase van je carrière, in elke rol.

Geen nummer. No up-or-out.

We geloven niet in up-or-out. Bij Mentor and Men ben je geen nummer. Je komt met een pak engagement, ervaring, inzichten en wijsheid. Mentor and Men is een forum waar je je als professional en als mens ten volle kan tonen, je zal gezien en gewaardeerd worden.

Hybride werken

Elke Mentor werkt je in een hybride vorm, deels on-site bij de klant, deels remote, van bij je thuis of op kantoor in Melle.

Green Mobility Plan

Wij kiezen resoluut voor een 100% elektrisch wagenpark.

Work hard Play hard

Als Mentor werk je hard, daar hoeven we niet flauw over te doen. Maar er is ook tijd voor plezier, om successen te vieren, om ons steentje bij te dragen aan de maatschappij, om simpelweg samen fun te beleven. Elke zes weken is er een Off-Site, op een inspirerende locatie, met lekkere hapjes en drankjes en boeiende thema’s. Maar er is ook dit: samen sporten, Nieuwjaarsetentje, samen acties ondernemen voor De Warmste Week, zomer BBQ, MTB-ochtend, enz.

Voel je een ... HELL YEEAAAAHHH?!

Solliciteer nu.

 

Ons sollicitatieproces

Sollicitatieproces

Mentor and Men CVBA
Brusselsesteenweg 159 | 9090 Melle | België
T. +32 (0)9 324 11 64
administration@mentorandmen.be
BE 0640.941.950